آرمان جونآرمان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

آرمان جون،عشق مامان و بابا

شیطنتای پسرم.....

1392/7/12 18:21
585 بازدید
اشتراک گذاری

تجربه به مامانی ثابت کرده که:

وقتی ساکتیو صدات در نمیاد یعنی باید منتظر یه خرابکاری از طرف تو باشم...

میگی نه؟

نگاه!.................

دیدم گل پسرم صدایی ازش نمیاد اومدم دنبالت تو اتاق خودمون پیدات کردم که سخت مشغول تفکر بودی برای طرح تازت...اصلا مامانی رو نمیدیدی.

منم  مدرک جرم جمع کردم!!

 

 

 

تازه میخواستتی بری سراغ سایر دستگیرهها!!

************************************************************************

 

بعد از نیم ساعت که رو پام گذاشتمت تا بخوابی ....غلت زدی و نشستی و بهم خندیدی!!!!هیپنوتیزم

 

***************************************************************************

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سعیده مامان محمدطاها
13 مهر 92 13:17
ای جونم.
این شیطونا وقتی ساکت هستند حتما دارن یک خرابکاری میکنن که ساکتن. کلا عاشق باز کردن کابینت و کمدها هستن.


دقیقا ......... خطرناک شدن!!
مامان امیرعلی
16 مهر 92 1:44
ای جانم شیطون شدی خاله
اسکال نداره تا میتونی سلوخی کن نزار مامانی از دستت یه لحظه هم آروم بسینه


به به
چه خاله جونی دارم من!.....دارم همین کارو میکنم خاله!خیالت راحت
الهام
23 مهر 92 13:04
سلام عکسهای گل پسرتونو دیدم ایشاالله همیشه سالم و سرحال باشه
پسر منم تقریبا با پسر شما همسنه
راستی پسر من مریضه تازه بیمارستان بوده توروخدا دعاش کنید به دعای همتون نیاز داره



عزیزم وبلاگتو خوندم....ایشاله هرچه زودتر پسر خوشگلت حالش خوب بشه.واقعا متاثر شدمو براش دعا کردم.
سعیده مامان محمدطاها
8 آبان 92 12:48
سلام خانمی کجایید ؟ کم پیدایید ؟ عزیزم حتما کارمند هستید و وقتاتون پر هست . از گل پسر عکس بزار.
سعیده مامان محمدطاها
11 آبان 92 12:46
سلام خانمی . کجاییییییییییییییی؟ کم پیدایی ؟ گل پسرمون خوبه ؟ دلمون براتون تنگ شده .
مامان بهاره مامان امیرمحمد
12 آبان 92 14:17
ای خوشگل خاله خدا نگهداره شما نی نی های پرانرژی را انشاءا.. همیشه همتون سلامت باشید و شیطونی کنید الهی آمین
توران بازمانده
27 آبان 92 0:37
سلام آرمان جون .چقدر شماخوشگلي وخوردني .انشاا... هميشه دركنارمامان وباباي مهربون وگلت شادوسالم باشي.
مامان حسین
29 آبان 92 21:36
عجب پسر وروجکی شدی خاله مامان مهربونتو اذیت نکن آفرین شیرین پسر
مینا مامان آرمانی
13 بهمن 92 23:18
این پسملی چقد شیرینه...مخصوصا عکسای آتلیه اش... میشه بپرسم شما چه شهری ساکنید؟؟ما قم هستیم ما کرج هستیم گلم