آرمان جونآرمان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

آرمان جون،عشق مامان و بابا

ورود به 8 ماهگی

1392/3/21 16:51
158 بازدید
اشتراک گذاری

٧ ماهگیتم با گذروندن تعطیلات عید گذشتو 21 فروردین وارد 8 ماهگی شدی.

چیزی که برای من و بابایی و همه کسایی که میشناسنت جالبه اینه که تقریبا21 هر ماه یه تغییر و تحول اساسی تو کارا و رفتارات دیده میشهو

و اما این ماه بالاخره تونستی کاری رو که همه منتظرش بودن انجام بدی.

مامان جونم خونمون بودو من تو رو گذاشته بودم رو تخت خودم که دیدم با کمال تعجب داری سینه خیز میری

وایییییییییییییییییییییییییییییی که مردم از خوشحالی و سریع به بابایی تلفنی خبر دادم.

اینم چهره خوشگله شماست که وقتی گذاشتمت زمینو سینه خیز رفتی بازم من از خوشحالی جیغ کشیدمو تو هم با تعجب داری نگام میکنی.

جوووووووووووووووووووووووووووووووون مامانیییییییییییییییییییییییییییییییییی.هزارتا بوسماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)