آرمان جونآرمان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

آرمان جون،عشق مامان و بابا

10 ماهگیت مبارککککککککککککککککککککککککککککک

1392/4/21 16:20
200 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم امروز 21 تیر وارد 11 ماهگی شدی.

مبارکککککککککککککککککککککککککککککهههههههههههههههههههههههههههههههههههوراهورا

دیشب برای افطار عمو مهدی و عمو محمودت خونمون بودن و شما با دختر عمو دیبا خیلی بازی میکردیو میخندیدی....قربونت برم تا حالا ندیده بودم با کسی بازی کنیو لذت ببری.

داری دیگه کم کم بزرگ و فهمیده میشی عروسکم.بوسسسسسسسسسسسماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیرعلی
21 تیر 92 13:55
مبارک مبارک 10ماهگیت مبارکامیرعلی هم از بازی کردن با بچه ها خیلی لذت میبره وکلی کیف میکنه ایشاءالله خاله جون صد ساله بشی


ممنونم خاله جون.
مرسی به وبلاگم سر میزنی
بابا احمد
21 تیر 92 16:11
مامان صبا و دیبا
22 تیر 92 20:39
سلام ارمان عزیزم ،من زنعمو انسی هستم،تا حالا فرصت نشده بود وبلاگتو ببینم؛ خیلی عالیه.....
ارمان جونم ،اولین شبی که توی این دتیا خوابیدی، من ومامان تا صبح بیدار بودیم و باهات بودیم شاید به این دلیله که به اندازه صبا و دیبا دوستت دارم؛ ایشالا سالیان سال زنده باشی




سلام عزیزم.ممنونم به وب آرمانم سر زدی.
منم دخترای نازتو خیلی دوس دارم.آرمان همیشه یادش میمونه که زن عمو انسی چقدر تو بیمارستان براش زحمت کشید.واقعا مثله یه مادر مهربون بودی .مرسی... دخترای گلتو ببوس..
مامان بهاره مامان امیرمحمد
23 تیر 92 10:14
مبارک باشه انشاءا.. 100 سالگیت را جشن بگیری و ماهم باشیم تبریک بگیم برای این گل پسر اسپند دود کنید مامان مهربون


بهاره جان لطف داری.مرسی گلم.بوس