آرمان جونآرمان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

آرمان جون،عشق مامان و بابا

با تموم وجودم دوستت دارم

1392/6/4 13:50
212 بازدید
اشتراک گذاری

آرمان عزیزم.....پسر ناز من.....هر روز که میگذره دارم بیشتر و بیشتر عاشقت میشم.چه خوبه آدم یه نفرو بیشتر از خودش دوست داشته باشه.چه حس قشنگیه برای موجودی کوچیک و نحیف زحمت بکشیو شاهد این باشی که داره روز به روز قد میکشه و بزرگ میشه ،قوی میشه ،فهمیده میشه،و تو رو میشناسه. چقدر شیرینه وقتی میبینم کارای جدیدی انجام میدی....اون موقع هست که تمام سختیهایی که دارم بخاطرت میکشم برام شیرین میشه و به خودم افتخار میکنم که مادرم.

من به خودم افتخار میکنم که دارم برات مادری میکنم پسر نازم.

 روز به روز بیشتر از قبل دوستت دارمو از بودن با تو لذت میبرم ،نفس من.ماچ

چند روزه یاد گرفتی از رو مبلا خودت بری بالا....و بعد با حالت افتخار به خودت اون بالا میشینیو میخندی.

یاد گرفتی الو الو کنی...گوشیو میزاری رو گوشتو ددددد میگی.ای وجونم

کنترلو میگیری جلوی تی وی و مثلا میخوای کانال عوض کنی

عاشق رقصیدنی و با هر آهنگی میرقصیو دس دسی میکنی

خیلی خوشحالم آرمانم.....خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سعیده مامان محمدطاها
5 شهریور 92 12:17




بووووووووووووووووووس