آرمان جونآرمان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

آرمان جون،عشق مامان و بابا

اولین قدمها.....

1392/6/31 20:42
331 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز عصر رفتیم خونه آقاجون و با تعجب منو بابا احمد دیدیم که داری واسه خودت راه میری.....انگار دنیا رو به من دادن! تقریبا 6 قدم برداشتیو نشستی و دوباره مامان بزرگ بلندت کردو تو هم دوباره راه رفتی، تازه چند تا شوتم به توپ زدی

و به این ترتیب پسر ما در یکسالگی پا به توپ شد!!!گرونترین بازیکن تیم استقلال!

.

.

اما نمیدونم چرا اومدیم خونه هرکاری کردیم اصلا تنهایی راه نمیرفتی ؛فقط میخواستی بغلت کنم....آخه چراااااااااااااااااااااااااااااااااا؟

کلی ضد حال زدی به مامان ،پسر خوشگلممتفکرخنثی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سعیده مامان محمدطاها
31 شهریور 92 12:23
نگران نباش عزیزم راه میفتن. فعلا موقع راحتیمون هست . وقتی راه بیفتن یکسره باید دنبالشون بدویم.


من خیلی عجولم....!دوست دارم زودتر همه کارا رو یاد بگیره آرمان
مامان بهاره مامان امیرمحمد
1 مهر 92 15:07
مبارک باشه اولین قدمهای زندگیتون عزیزم - مامانی عجله نکن امیرمحمد من 12 بهمن که تولد یکسالگیش بود اسفند شروع کرد به راه رفتن - یک بوس آبدار



مرسییییییییییییییییییییی .....
مامان آرمان
2 مهر 92 16:07
اولین قدمای قند عسل مبارک باشه عزیزم.ببخشید یه خورده دیره اما تولد یکسالگیش هم مبارک باشه.مرتب وبلاگ آرمان عزیزم رو چک میکنم .از طرف من صدتا بوسش کن.ماشالله خیلی شیرین شده



مرسی از لطفت عزیزم