آرمان جونآرمان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

آرمان جون،عشق مامان و بابا

نظرات (5)

سعیده مامان محمدطاها
15 دی 92 13:20
ای جونم چقدر پسری بزرگ شده.
سعیده مامان محمدطاها
15 دی 92 13:21
راستی عزیزم کجایی خیلی کم پیدایی؟؟؟؟؟ آره عزیزم مدتیه زیاد نمیام نت....اگه وقت کنم حتما به وبلاگت سر میزنم
مامان بهاره مامان امیرمحمد
9 بهمن 92 13:06
سلام مامان آرمان چطورید؟خوبید؟ آرمان جونم خوبه ؟ سری به ما نمی زنید ؟ الهی فداش بشم این آرمان عزیز تپلی ماشاءا.. روزبروز بانمک تر میشه اسپند براش دود کنید الهی الهی نظر لطفته گلم.....آرمانم خوبه.ممنون خیلی حیف شد من نمیتونم وبلاگتو ببینم عزیزم
مینا مامان آرمانی
13 بهمن 92 23:14
سلام مامانی.منم یه آرمان نمکدون دارممثل گل پسر شما... لطفا به وبلاگ ماهم سر بزنید و اگر تمایل دارین همه آرمان ها رو لینک کنید و باهم یه جمع آرمانی داشته باشیم.من همه آرمانهارو تو وبم دارم... خوشحال میشم تشریف بیارین... سلام عزیزم.ممنون به وبلاگ ما سر زدی... حتما بهت سر میزنم
مینا مامان آرمانی
14 بهمن 92 22:07
مامانی پیامام میاد؟با اجازه لینک شدین.. اگه تشریف آوردین آدرس هم بزارین آخه وبلاگ من پر از آرمان و مامان آرمان هست. ممنووووون