آرمان جونآرمان جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

آرمان جون،عشق مامان و بابا

اولین مسافرت کوچولوی ناز من

1392/4/19 6:11

شنبه 28 اردیبهشت 92 ساعت 3:1١ ظهر...................................................................

اولین مسافرت پسر نازم به شمال بود که مامان جونو و بابابزرگ مهربونش هم مارو همراهی کردن.

ما به دعوت دایی جونم چند روزی رو مهمونش بودیم تو شهر زیبای چابکسر.اون چند روز هوا بارونی و سرد بود و ما نمیتونستیم به خاطر شما نی نی گل زیاد بیرون بریمو بگردیم ولی به محض اینکه کمی هوا بهتر شد بردیمت تا برای اولین بار دریا رو ببینی..................ولی انگار برای شما خواب واجبتر بود.خواب!!!

لب ساحل دریا رامسر هستیمو شما در خواب !!!!!!!!!بیدار شو خوابالو

وقتی برگشتیم تو ماشین بیدار شدیو ما یه بار دیگه بخاطر گل پسرم رفتیم دریا .اینبار تو یه پارکی که لب دریا بود تو شهر چابکسر چادر زدیمو شامم اونجا خوردیمو کلی خوش گذشت.

یه روزم مهمون خاله جونم تو آستانه بودیمو بعد هم به سمت نهارخوران گرگان حرکت کردیم.

تو ماشین اکثرا خواب بودی ولی وقتی بیدار میشدی کلی بیتابی میکردی عزیز دلم.خدا بابابزرگو واسمون نگه داره.اکثرا بغلش بودیو باهات بازی میکرد.مامان جونم خیلی کمکم میکرد.خدا خیرشون بدهقلب

2 شب هتل جهانگردی نهارخوران اقامت داشتیم و یه سر بندر ترکمنم رفتیم و برامون خیلی جالب بود نوع پوشش مردم اون شهر.و بالاخره بعد از یه هفته گشتو گذار برگشتیم به سمت خونه..........!